Pagina's

donderdag 9 juli 2015

Glitter-Lewis

Het zal al een goeie vier maanden zijn dat deze trui in mijn kast ligt.. zonder te bloggen.. zoals hopen van mijn andere kledij. Een van mijn volgende posts plaats ik foto's van al mijn laatste naaisels.. Beloofd!

Maar terug naar de trui. Ik zocht iets makkelijks om thuis aan te trekken tijdens de (inmiddels afgelopen!) thesisavonden. Aangezien mijn man het maar niets vindt als ik zijn hoodies aantrek, en ik ook wat deftig de deur wil kunnen opentrekken, was de zoektocht naar de stof en patroon een noodzakelijk kwaad. Op het stoffenspektakel vond ik bij de stand van 'In den Beer' deze mooi glittersweaterstof! Ik passeerde een keer, want had mij voorgenomen niets anders te kopen dan wat er op mijn lijstje stond.. maar ik was direct verkocht, en 1,5m werd van mij!

Het patroontje is er een van LMV, namelijk de Lewis (voor kinderen..). Ik legde een passende trui op het patroonpapier en knipte de op een na grootste maat uit, tekende er een taille in en verlengde de onderkant en mouwen met zeker 10cm.





stof: Glittersweater- In den beer/ Tricot kap: fragile stoffenverkoop
patroon: Lewis LMV, hertekend

Geen opmerkingen:

Een reactie posten