Pagina's

donderdag 9 juli 2015

Flamingo's

Het werd nog eens tijd voor een kleedje! Mijn stoffenkast raakt niet meer deftig dicht, dus was het dringend tijd om iets te naaien. Een tijdje geleden scoorde ik deze flamingostof in bij Verkempinck in Oostende. Het zou een Sunny pants worden, maar de stofbreedte stak daar een stokje voor! Ik had namelijk stof te kort.. en smeet de lap bij de rest van de stapel.
Tijdens een van mijn me-time-avondjes-op-het-wijde-net stootte ik op een leuk Burda-patroontje. Afdrukken, knippen, plakken, spelden, knippen, locken, naaien en het was af!
Supermakkelijk om te maken en het paste perfect. In de taille naaide ik nog 2 linten, zodat alles nog beter kan aansluiten.


.
De foto's, ja.. die zijn er amper, dus je zal het met de povere twee moeten stellen.

stof: Flamingo's- stoffen Verkempinck Oostende/ Voering: Soft Cactus Mint
blinde rits: Aliexpress
patroon: Burda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten