Pagina's

zondag 21 augustus 2016

Kanten Susanne

Het was al een tijdje dat de Susanne Cardigan van CompagnieM mijn ogen uitstak. Een zwanger lijf en daarna een mini baby'tje zorgden ervoor dat mijn to do-lijstje aan de kant geschoven werd. 
Enkele weken geleden stond ik voor mijn stoffenkast en moest echt, maar dan ook echt wel plaats maken voor al die mooie soldenstofjes die ik kon scoren. De grote lap sweater/Tricot/kant leek mij plots ideaal voor een Susanne! Eerst ging ik het omtoveren tot een Candy dress, maar na twee exemplaren hiervan kan ik wel eventjes verder.




De Susanne zat supersnel ineen, maar dan kwam die biais.. Ik deed het allemaal met de hand, maar was nog niet helemaal tevreden.. Na het gepruts met naald en draad, nam ik toch mijn naaimachine om het geheel verder af te werken.





Patroon: Susanne Cardigan - CompagnieM
Stof: Fragile stoffenverkoop

3 opmerkingen:

  1. Heel mooie versie ! Ik had het geluk één van de testers te zijn van de Suzanne Cardigan, een heel tof en snel naaiproject.
    Lieve groetjes,
    CreativEls
    www.koekjehaakjemaakje.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige versie. Ik vind dat kant erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooie versie! Bias-tevredenheid ik snap je volledig!

    BeantwoordenVerwijderen